Saturday, March 28, 2009

Faith Leader Ministry at Indonesia (Pelayanan Pemimpin Iman di Indonesia)

Rev. Jeanne Lee as founder Faith Leader Ministry was visited Indonesia for 2 weeks. This is her second times for visit Indonesia to ministry. She was visited churches at Jakarta and Bangka island. Many were asked for counseling, deliverance and healing. In her ministry Rev. Jeanne Lee was consider for body of Christ for go deeper in the words of God, she spent many hours to teach and encarouge body of Christ around the world.

Pdt Jeanne Lee adalah pendiri dari Pelayanan Pemimpin Iman di Indonesia selama 2 minggu. Ini merupakan kesempatan kedua baginya ke Indonesia untuk pelayanan. Dia mengunjungi beberapa gereja di Jakarta dan pulau Bangka. Banyak yang meminta untuk konsultasi , pelepasan dan penyembuhan. Dalam pelayanannya dia memikirkan tubuh Kristus untuk masuk lebih dalam lagi dalam firman Tuhan, dia meluangkan banyak waktu untuk mengajar dan menyemangati tubuh Kristus di seluruh dunia.

Her base in Africa and India, she helps many African and Indian kids to have education, she was coordinated school for free. She went many countries to preach the gospel, she has five fulls ministry calling, many recognized her as apostle and prophet. Many were blessed on her ministry, touch many soul with love of God.

Tempat pelayanannya di Afrika dan India, dia membantu banyak anak-anak Afrika dan India untuk memperoleh pendidikan, dia mengkoordinir sekolah tanpa bayar. Dia pergi ke banyak negara untuk memberitakan injil, dia memiliki panggilan di lima jawatan dalam gereja Tuhan, banyak orang mengenal dia sebagai rasul dan nabi. Banyak orang diberkati dengan pelayanannya, menyentuh banyak jiwa dengan kasih Tuhan.Kezia team were companied Rev. Jeanne Lee as interpreter and intercessor. One of our relative was got healed from brain tumor after Rev. Jeanne Lee and team prayed for her. This lady accept Jesus and asked for water baptism. Praise The Lord!

Team Kezia menemani dia sebagai penerjemah dan pendoa syafaat. Salah satu keluarga team Kezia disembuhkan dari penyakit tumor otak setelah didoakan. Ibu ini menerima Yesus dan kemudian dibaptis. Puji Tuhan!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home