Saturday, August 05, 2006

Another Love Story (Kisah Kasih)


"And will be a Father unto you, and ye shall be my sons and daughters, saith the Lord Almighty." 2 Corinthians 6:18

Pedro Family is one family who show to us about love.

The husband & wife doesn't have any children in their life. The love of Jesus, who died for man in the cross, teach them how to love child someone else. Three childs were adopted by them from abandoned.

This afternoon, Pedro family are having a birthday party for their daugther, Ruth Gonzales. She is the 3rd child in Pedro family. She was a premature and born with tumor.

Pedro & Magali have raise their children with love & patience. God is blessing them as well. These days no one will see the children aren't their own, now just a complete family. Sammy, Juan and Ruthie are their children.

Click the title to see the party picture

Keluarga Pedro adalah satu keluarga yang menunjukkan kepada kita tentang kasih.

Suami & istri ini tidak dapat melahirkan anak mereka sendiri. Kasih Yesus, yang mati untuk manusia di atas kayu salib, telah mengajarkan mereka untuk mengasihi anak orang lain. Tiga orang anak telah mereka adopsi dari ketelantaran. Terlantar oleh orang tua asli mereka.

Sore ini, keluarga Pedro merayakan pesta ulang tahun untuk Ruth Gonzales anak perempuan mereka. Anak ini adalah anak ketiga yang diadopsi oleh keluarga Pedro. Anak ini terlahir prematur dan memiliki tumor.

Pedro & Magali telah membesarkan anak-anak mereka dengan kasih dan kesabaran. Tuhan juga memberkati mereka. Saat ini tidak akan dilihat orang bahwa anak-anak tersebut bukan milik mereka, tetapi merupakan keluarga yang komplit. Sammy, Juan dan Ruthie adalah anak-anak mereka.

Klik di judul untuk melihat foto.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home