Monday, March 19, 2007

Pharmaceutical Tablet Training at St. Louis


Monday morning at 6:15 am, I'm fly with American Airline to St. Louis, MO for three days training at Natoli training center. The company that I work with who send me for these training.
Senin pada jam 6:15 pagi, saya terbang bersama penerbangan American menuju St. Louis, MO selama tiga hari training di pusat training Natoli. Perusahaan tempat saya bekerja yang mengirim saya untuk training.

Arrived in St. Louis, MO around 7:30 am, cloudy weather. Me & my co-worker are taking taxi to get to the training center, it is about 30 mins drive from the airport.
Sampai di St. Louis, MO sekitar 7:30 pagi, cuaca mendung. Saya & teman sekerja naik taksi menuju ke tempat training, memakan waktu perjalanan selama 30 menit.

Next is a few picture from the training session:
Berikut adalah beberapa foto dari waktu training:

Hotel Lobby

Morning breakfast at Natoli

Group project presentation

Update 3/21/07:

For 3 days, I'm learning a lot; about pharmaceutical knowledges and make some new friends. I'm glad that I'm attending this training.
Selama 3 hari, saya belajar sangat banyak; tentang ilmu pengetahuan farmasi dan memiliki beberapa teman baru. Saya bahagia karena saya mengikuti training ini.

In my opinion, the pharmaceutical knowledge is a complicated world, how amaze that human being is able to know & learns about these knowledges. If human being is so great to know about these knowledges than there is a Creator of human being who is great full. From the Creator, human being has these ability. Human being is not a simple creation caused by evolution, God, Thyself who is create a human being with high knowledge.
Menurut pendapat saya, pengetahuan di bidang farmasi adalah dunia memusingkan, sungguh luar biasa bagi manusia untuk mengetahui & belajar tentang ilmu ini. Jika manusia dengan kemampuannya hebat mengetahui ilmu ini maka disana ada sang Pencipta manusia yang lebih luarbiasa. Dari Pencipta, manusia memiliki kemampuan ini. Manusia bukanlah ciptaan sederhana yang disebabkan oleh evolusi, Tuhan, Dia sendiri yang menciptakan manusia dengan pengetahuan yang tinggi.

Below is a slide show about the training: (Click on play "arrow" button)
Di bawah ini adalah pertunjukan slide tentang training: (Tekan di tombol "anak panah")

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home